Kivirakentajien 2018 pyörinyt Suomen matkassa -kampanja on mainio esimerkki siitä, miten vahvalle pohjalle rakennettu tarina voi jatkua kampanjasta ja jopa vuodesta toiseen. Avaintekijä on tietysti aihe ja että sisällöt eivät vanhene liian nopeasti. Lue myös artikkelin lopusta 4 vinkkiä, joiden avulla saat kampanjasi myytyä johtoryhmällenne.

Lue lisää

Suomalainen journalisti ja journalismi ovat kovassa puristuksessa. Yleisöä kiinnostavaa sisältöä syntyy koko ajan enemmän virallisten medioiden ulkopuolella. ”Sisältömarkkinointi” on ollut jo pitkään eräs journalistien ehdottomista inhokkisanoista. Mikä muu suomalaisia journalisteja ärsyttää?

Lue lisää

Journalisti viihtyy somessa kuten me muutkin kuolevaiset. Siksi myös mediatiedotteiden ja muun mediasisällön jakaminen kannattaa somessa. Tiedotteeseen tai artikkeliin liitetty hyvä kuva, video tai infografiikka lisäävät niin toimittajien kuin muidenkin someseuraajiesi kiinnostusta sisältöjäsi kohtaan.

Lue lisää

Tittelisi on toimitusjohtaja ja yrityksesi osaamisala saavutettavuus ja esteettömyys. Tai teet myyntiä ja brändäystä, johdat isoa tiimiä, käyt pitämässä paljon asiantuntijaluentoja ja puheenvuoroja. Profiiliasi ei kuitenkaan löydy LinkedInissä. Mitä tästä pitäisi ajatella?

Lue lisää