Kiinnostava somesisältö ei ole lista yritysten toisilleen kirjoittamia lausuntoja tai virastojen juhlapuheita. Yritys ja yhteisö voivat olla somessa, mutta oikeastaan vain oman henkilöstönsä välityksellä. Yrityksien sijaan muita somelaisia – siis ihmisiä – kiinnostavat yrityksissä ja yhteisöissä työskentelevät henkilöt – ihmiset. Ja tietysti myös kissat ja koirat. Kuka teillä somettaa, kenelle ja miksi?

Monessa yrityksessä ja yhteisössä mietitään, minkälainen somesisältö kiinnostaa muita yrityksiä ja yhteisöjä.

– Siis tuota noin, yrityksethän eivät ole somessa – eli ne eivät kiinnostu siellä mistään, vaan ihmiset. Jos sisältöjä lähtee tekemään yritystä houkutellakseen, pieleen menee, varoittaa someasiantuntija Marja Nousiainen.

Lue koko artikkeli True.fi-palvelusta

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.