Sisältömarkkinointi on kuollut. Näin julistaa tällä hetkellä myös moni markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen. Samaan aikaan hän kuitenkin päivittää someaan, kirjoittaa artikkeliaan ja suunnittelee videonsa sisältöä. Sanana “sisältömarkkinointi” alkaa olla kohta yhtä kaluttu kuin koiran pureskelema vanha tohveli. Mutta niin se vaan edelleen toimii käytännössä. Miksi?


Sisältömarkkinoinnin tarkoitus on tarjota asiakkaillesi ja sidosryhmillesi kiinnostavia ja hyödyllisiä tietoja. Siinä samalla osoitat olevasi oman alasi asiantuntija, jolloin voit tarjota heille myös tuotteitasi, palvelujasi ja osaamistasi.

Kuulostaahaan se vähän juonikkaalta, myönnetään. Salailu, vedätys ja huijaus eivät kuitenkaan oikeasti kuulu sisältömarkkinointiin ollenkaan. Ainoa toimiva periaate on avoimuus. Sisällön kiinnostavuudesta ei saa yhtään tinkiä. Kerran huijatuksi tullut asiakkaasi ei nimittäin koskaan palaa takaisin…

Lue koko artikkeli sen alkuperäisessä julkaisupaikassa True.fi:ssä

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.