Viestintäpalvelu Taika Oy

Viestintäpalvelu Taika Oy

Viestintäpalvelu Taika on asiakkaitaan herkällä korvalla kuunteleva viestintätoimisto. Juuri siksi asiakkaat saavat avullamme parempia ja vaikuttavampia tuloksia.

Skip to content
  • Etusivu
  • Blogi
  • Meistä
  • Palvelut
    • Tekstit ja sisällöt
    • Konsultointi ja strategiat
    • Viestinnän valmennus
    • Hinnasto, eli mitä maksaa?
  • Referenssit
    • Finavia
    • Instrumentariumin Tiedesäätiö
    • Kauppakeskus Sello
    • Kivifaktaa.fi ja kiviviestintä
    • Kiwa / Kiwa Inspecta
    • Punainen Risti Ensiapu Oy
    • Vitec ALMA Oy
  • Apua!

Somekoulutus

05syys202206syys2022

Mistä liikkeelle somessa?

Tia Härkönen Kriisiviestintä, Somekoulutus, Sosiaalinen media, Viestintä somemanageri

Organisaatioilla on erilaisia lähtökohtia olla sosiaalisessa mediassa. Oma motivaatio ja tarve on hyvä olla kirjattuna ylös ennen liikkeelle lähtöä. Silloin somessa oleminen tuottaa myös arvoa. Niin itselle, asiakkaalle kuin muille eri sidosryhmille. Lue vinkkimme someläsnäolon perusteisiin.

Lue lisää →
02marras202102marras2021

Messut tiedossa – muista hyödyntää #some

Tia Härkönen Brändi, Markkinointi, Sisältömarkkinointi, Somekoulutus, Sosiaalinen media, Viestintä, Viestintäkoulutus

Ihanaa, messut ja tapahtumat pyörivät taas. Itse innostuin viime viikolla Helsingin Kirjamessuista. Mikäli oma organisaationne on mukana messuilla näytteilleasettajana, muistathan hyödyntää sosiaalisen median tarjoamat mahdollisuudet viestinnässä.

Lue lisää →
20elo202020elo2020

Uskalla pyytää apua somen käyttöön

Tia Härkönen Somekoulutus, Sosiaalinen media, Viestintä, viestintäapu, Viestintäkoulutus Ei kommentteja

”Tyhmä ei ole se, joka joka pyytää liikaa, vaan se, joka maksaa.” Sosiaalisen median käytössä vanha sananlasku taipuisi ehkä niin, että ”Tyhmä ei ole se, joka pyytää apua, vaan se joka kärsii osaamattomana yksin.” Lue lisää →

09tammi202009tammi2020

”Kuinka ihan pienestä jutusta syntyy suunnaton älämölö?”

Kai Tarkka Kriisiviestintä, Somekoulutus, Sosiaalinen media, Viestintä, viestintäapu ennakointi, issue management, somekohu

Somekohu ja sen ennakointi ovat jo työelämän arkipäivää. Kohu voi syntyä hyvinkin pienestä asiasta – tai olla syntymättä, jos juttuun osaa reagoida nopeasti oikein.

Lue lisää →
13maalis201911maalis2019

Käyntikortti on kiva, LinkedIn parempi

Tia Härkönen Ideat, Somekoulutus, Sosiaalinen media, Viestintä LinkedIn, verkostoituminen

Kuka tahansa voi verkostoitua. Siihen vaaditaan vain, että olet valmis ja kiinnostunut tapaamaan uusia ihmisiä. Näin sosiaalisen median valtakaudella siihen ei aina tarvita edes kasvokkaista tapaamista. LinkedIn on oiva tapa viimeistellä yhteys. Lue lisää →

29kesä201829kesä2018

Kritiikki somessa ei ole maailmanloppu

Tia Härkönen Kriisiviestintä, Somekoulutus, Sosiaalinen media, Viestintä

Juttelin tällä viikolla erään yrityksen edustajan kanssa heidän sosiaalisen median liikkeellelähdöstä. Vielä he eivät siellä olleet, mutta kovasti miettivät, että ”mitä jos”. He pohtivat kovasti sitä, mikä on se juju, miksi siellä somessa hekin olisivat? Ja mitä, jos tulee paskaa niskaan?

Lue lisää →

Viimeisimmät artikkelit

  • Viestijä, ajattele toimittajaa asiakkaana 19.9.2023
  • Millä saisin median huomion? 15.8.2023
  • Taikamaiset kesäterveiset <3 Itämeri 26.6.2023
  • Tappaako tekoäly markkinoinnin ja viestinnän? 20.6.2023
  • Viestijä, iskikö kriisi – mitä sanoo kriisiviestinnän suunnitelmanne? 1.6.2023

Ota yhteyttä

Tia Härkönen, p. 050 5252977
Kai Tarkka, p. 050 5871 007

Sähköpostimme ovat muotoa etunimi.sukunimi@viestintapalvelu.fi tai laita viestiä osoitteella info@viestintapalvelu.fi.

Postiosoitteemme

Viestintäpalvelu Taika Oy
Pikipolku 2 B
00670 HELSINKI

 

Yritystiedot

Y-tunnus:  2869580-1
Sähköiset ostolaskut: OVT 003728695801
Operaattori: Apix Messaging Oy (003723327487)

Tietosuojaseloste

2023 | Viestintäpalvelu Taika Oy | www.viestintapalvelu.fi