Taikalaiset viettävät kesälomaa heinäkuun. Elokuussa palaamme jälleen tiedotteiden, artikkelien, haastattelujuttujen sekä somehallinnoinnin ja postausten pariin.
Lue lisääYleinen
Viestintäpalvelu Taika osallistuu tänä jouluna Pelastakaa Lapset ry:n Ukrainan lasten tukikeräykseen. Samalla toivotamme kaikille hyvää joulua ja rauhallista uutta vuotta 2023.
Lue lisääUusi vuosi odottaa taas kulman takana. Viestintä- ja markkinointiyksiköissä käy kuhina, kun mietitään mitä, milloin, kuka ja miten kaikki tehdään? Tekemisten aikataulutus ja ideoiden listaaminen vuosikelloon on iso apu: se antaa myös näkemystä yksittäisten sisältöjen ja kampanjoiden osuvuudesta kokonaisuuteen ja asetettuihin tavoitteisiin.
Lue lisääMessu- ja tapahtumaliiketoiminnan kysyntä elpyy taas yli kahden vuoden hiljaiselon jälkeen. Taikalla on ilo onnitella alan konkaria Messua Oy:tä niin pitkän linjan osaamisesta sekä juhlavuodesta kuin myös uunituoreesta liiketoimintakaupasta.
Lue lisääViestintäpalvelu Taika oli viime jouluna ensimmäistä kertaa mukana Pelastusarmeijan joulupatakeräyksessä. Tänä vuonna teimme saman päätöksen. Hyvää joulua.
Lue lisääPian kaikissa yli 50 työntekijän yrityksissä pitää ottaa käyttöön sisäinen ilmoituskanava, jossa työntekijät voivat ilmoittaa, jos he huomaavat väärinkäytöksiä yrityksen toiminnassa. Lue jutusta vinkkejä, millainen rooli viestinnällä on uuden kanavan käyttöönotossa.
Lue lisääMökin saunan katto alkoi vuotaa. Tarvittiin siis uusi katto. Kattofirmojen myynti- ja markkinointilupaukset yhdistettynä onnettomaan asiakasviestintään eivät urakan aikana vakuuttaneet.
Lue lisääVaikka vuosi ei ole ollut helppo ja Covid-19 on sekoittanut elämää, toivomme, että me itse kukin jaksaisimme hymyillä toinen toisillemme. Hymyn lisäksi me taikalaiset olemme tehneet lahjoituksen myös Pelastusarmeijan Joulupataan.
Lue lisääEn tiennyt hisseistä enkä varsinkaan niiden tarkastamisesta aikaisemmin oikeastaan yhtään mitään. En ole vieläkään mikään superasiantuntija, mutta hissitarkastajan muistelmateoksen toimittaminen oli valaiseva kokemus.
Lue lisääAsiakas on aina oikeassa. Ihan oikeasti on. Silloinkin, kun on väärässä. Tässä on kolme opettavaista tarinaa siitä, kuinka sisällöntuottaja ei onnistunut tuottamaan sitä, mitä asiakas oli toivonut.
Lue lisää