Kategoria: Sisällöntuotanto

  • Miten voit hyödyntää tekoälyä sisällöntuotannossa?

    Viestintäammattilaisena tekoäly kiinnostaa. Varsinkin siitä näkökulmasta, miten tekoälyn käyttö asiakkaille tehtävien sisältöjen tuottamisessa hyödyttäisi meitä molempia. Kysyin siis asianosaiselta eli ChatGPT:ltä tapoja, joita voisin hyödyntää tekstien tekemisessä.

    Lue li

  • Tarjouspyynnön taikaa – tiedä mitä tilaat

    Tarjouspyyntö, briiffi, toimeksiantokuvaus. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Käytetystä nimestä riippumatta kyse on kuitenkin yhdestä oleellisimmista asioista markkinointiin ja viestintään liittyvissä toteutuksissa. Ilman asiallista briiffiä toteuttaminen on ”musta tuntuu” -toimintaa ja lopputulos pahimmillaan turhaa työtä.

    Lue li

  • Ansaittu media houkuttaa – tarjoa toimittajalle uunituoretta asiaa tiedotteella

    Medianäkyvyys on yksi viestinnän yleisimmistä tavoitteista. Ihan jo siksi, että ansaittu medianäkyvyys on uskottavampaa ja siten vaikuttavampaa kuin vastaavan viestin välittäminen omissa kanavissa tai mainonnalla.

    Lue li

  • Kierrätä ketterästi sisältöjäsi uuteen muotoon

    Kierrättäminen on ekologisuudesta ja vastuullisuudesta kertovaa toimintaa. Se säästää aikaa, rahaa ja resursseja mainiosti myös viestinnässä. Parasta on, kun kerran tehty hyvä sisältö kohtaa uudessa muodossaan haluttuja kohderyhmiä – uusia asiakkaita.

    Lue li