Kategoria: Brändi

  • Joko teit LinkedIn-profiilisi uudenvuodenhuollon?

    Uuden vuoden alkaminen näkyy selvästi LinkedInissä. Monella on vaihtunut työpaikka, tai tutuille verkostossani on tapahtunut muita uusia asioita elämän- ja urapolulla. Tietoja päivittäessä on hyvä katsoa koko profiiliaan uusin silmin.

    Lue li

  • Messut tiedossa – muista hyödyntää #some

    Ihanaa, messut ja tapahtumat pyörivät taas. Itse innostuin viime viikolla Helsingin Kirjamessuista. Mikäli oma organisaationne on mukana messuilla näytteilleasettajana, muistathan hyödyntää sosiaalisen median tarjoamat mahdollisuudet viestinnässä.

    Lue li

  • Viestijä, nappaa Whistleblowing-kanava haltuusi

    Pian kaikissa yli 50 työntekijän yrityksissä pitää ottaa käyttöön sisäinen ilmoituskanava, jossa työntekijät voivat ilmoittaa, jos he huomaavat väärinkäytöksiä yrityksen toiminnassa. Lue jutusta vinkkejä, millainen rooli viestinnällä on uuden kanavan käyttöönotossa.

    Lue li

  • Mitä tehdä, kun media uutisoi organisaatiostasi virheellisesti?

    Uutistyö perustuu yleisön oikeuteen saada tietoa. Monissa organisaatioissa viestijän arkea sotkee kuitenkin turhaan uutisointi, jossa uutisjutuista vinkkaavien kansalaisten innokkuus tuoda esiin omakohtaisia ja yleensä negatiivisia kokemuksia on päätynyt klikkijournalismin myötä iltapäivälehtiin.

    Lue li

  • Kesä kaikilla – voiko yritys pitää lomaa somesta?

    Taikalla on asiakkaita, joille teemme säännöllisessä rytmissä sosiaalisen median sisältöjä. Näin lomien lähestyessä olemme kysyneet yhteyshenkilöiltä, haluavatko he pitää somessa pientä taukoa heinäkuun yli. ”Voidaanko me”, on ollut yleinen vastakysymys.

    Lue li