Millainen on hyvä tiedote? Tätä mietin jälleen kerran työstäessäni asiakkaalle tiedotetta – enkä vain yhtä, vaan samasta aiheesta useammalle eri kohderyhmälle. Sidosryhmätiedote tuotti eniten työtä, sillä sen pitäisi osua tyylikkäästi niin asiakkaalle kuin medialle. Yleisesti ottaen media ansaitsee kyllä oman tiedotteen.

Lue lisää

Parempi tiedote tuo sinulle ja yhteisöllesi enemmän näkyvyyttä mediassa. Jos tiedotteesi päätyvät toimittajien roskakoreihin jo heti kättelyssä, teet aivan turhaa työtä. Pelkällä tekstillä et enää pärjää, vaan moderni mediatiedote sisältää paljon muutakin. Tiedätkö sinä, millaisia tiedotteita medialle kannattaa lähettää ja miten? Lue lisää

Nopea kriisiviestintä on yleensä paras vaihtoehto kriisisissä kuin kriisissä. Samalla pitää kuitenkin löytyä myös malttia, jotta pääviestisi eivät kriisitilanteessa synnytä aivan uusia ongelmia. Muista myös huomioida erilaiset kohderyhmät kriisissä. Asiakasnäkökulma on hyvä olla kriisiviestinnässä mukana alusta alkaen. Lue lisää